torsdag 30. september 2010

Inspirasjon

 North Coast Brewing Co. Red Seal (5,5%) - Meget god amberale som er generøst humlet og med nydelig søt/frisk/frukt-smak jeg ikke klarer å definere, men liker godt

 Goos Island Matilda (7%) - Behagelig belgisk ale-stil. Velbalansert, men ga meg ingenting etter Red Seal. Trolig drepte min humle-marinerte tunge all smak

 Rogue Shakespeare Oatmeal Stout (6%) - Grei, men møkkakjedelig når jeg prøvde en Beer Here Dark Hops ved siden av. Trolig mistet mye av humesmaken på den lange reisen

 Hoppin' Frog B.O.R.I.S. The Cursher Oatmeal-Imperial Stout (9,4%) - Nydelig sødme og balanse mellom kaffe/lakris/sjoko og ikke for bitter. Ræva heng på skummet dog.

 Southern Tier Iniquity (9%) - Helt grei velbalansert imperisk sort ale, noe søt, men har trolig mistet mye av humleballasten på veien over dammen.Det er trist.

 Southern Tier Unearthly (10%) - Fin dobbel IPA, men hadde forventet meg svært mye mer

Ingen kommentarer: